بیچاره معشوقه ام...
نوشته شده توسط : نعیمه

بیچاره معشوقه ام...

مات من شده است...      نمی داند...

من سالهاست محو کس دیگرم...



کد جمع کردن گوشه ها و چرخش کامل عکس

http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=197&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=115&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=96&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=198&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=192&tracking=56d2f7337a3e5

:: برچسب‌ها: دلنوشته , عکس , نعیمه ,
:: بازدید از این مطلب : 1183
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
rezatakta در تاریخ : 1393/10/3/3 - - گفته است :
عالی وب لایکتون خوشم اومد
پاسخ:ممنووووووووووووونم!!!!

/weblog/file/img/m.jpg
دوست داشتنی در تاریخ : 1393/9/30/7 - - گفته است :
سلام نعیمه جون خیلی عالیه
پاسخ:لطف داری...

/weblog/file/img/m.jpg
یَســـــــــنا در تاریخ : 1393/9/29/6 - - گفته است :
هَمین کـــَه تُو بِدآنـــی "دوســـتَت دآرَم کافیــست

بُگـــذار خَــــــ ــــفِه کُنَدـ خوُدَش را دُنیــآ
پاسخ:لایک!!!بشدت

/weblog/file/img/m.jpg
NaZaNiN در تاریخ : 1393/9/29/6 - - گفته است :
سلام وب خوجلی داری به وب منم سربزن ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
HaMi در تاریخ : 1393/9/29/6 - - گفته است :
وب قشنگی داری
پاسخ:ممنون....

/weblog/file/img/m.jpg
متین.کج کلاه در تاریخ : 1393/9/29/6 - - گفته است :
عالی بود مرسی و سپاس/
پاسخ:مرسی از خودتونه....شما لطف دارین!!

/weblog/file/img/m.jpg
ghazal در تاریخ : 1393/9/28/5 - - گفته است :


بــرگـرد



نـه اینکــهבلم برایــت تـــنـگ شـבه باشـב



نــــه (!)



خنـجــرت جـا مـانـבه است؛



نمــے گـذارב تکیــه بـבهــم ...

/weblog/file/img/m.jpg
atrisa در تاریخ : 1393/9/26/3 - - گفته است :
Ù…...

مات من شده است... نمی داند...

من سالهاست م


سلام
ممنون که به من سرزدید ولی نوشته های وبلاگتون رو دقیقا من مثل جیزهایی که بالا کپی کردم از وبلاگتون میبینم
نمیدونم چرا ولی فونت نوشته هاتون برای من غیرقابل خوندنه

بهر هرحال ممنون که سرزدید
پاسخ: همین که سر زدی یه دنیا ارزششه....بخدا منم نمیدونم وبمون چش شده...

/weblog/file/img/m.jpg
معشوقه ت در تاریخ : 1393/9/26/3 - - گفته است :
این یعنی چی؟به من خیانت کردی؟
پاسخ: واااااااااااای نمکدون!!!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: